نماشویی ساختمان،قیمت نماشویی در تهران،نماشویی با راپل
نوشته شده توسط : گل نسیم

شرکت کفساب پلاس با استفاده از بروزترین تجهیزات نماشویی با راپل بهمراه بیمه و قرارداد رسمی و با سابقه ای طولانی در امر نماشویی و تمامی خدمات کار در ارتفاع، آمادگی ارائه خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان با کیفیت تضمین شده را در مناطق مختلف تهران و شهرهای دیگر دارد.

شرکت نماشویی

شهر تهران به خاطر داشتن ساختمان های خیلی بلند همیشه نیاز به خدمات نماشویی دارند. و عدم رسیدن به نمای ساختمان باعث از بین بردن زیبایی ساختمان می شود. اگر نیاز به خدمات نماشویی در تهران دارید، کافیست با کارشناسان کفساب پلاس تماس بگیرید و خدمات را به صورت کاملا تضمینی دریافت نمایید.

شرکت ما، با بهره گیری از تیم‌ های عملیاتی حرفه‌ای قادر است بر روی ساختمان‌ ها با انواع، سبک‌ ها و اندازه‌ ها کار کند. برای نظافت نمای ساختمان، بازسازی روکش ها، سایبان ها، نما ها، سقف ها، پنجره ها و دیوار های شما در اسرع وقت در محل حاضریم.

موارد مهم در قیمت نماشویی

میزان کثیفی لایه روبی

هر چه مقدار کثیفی نمای ساختمان بیشتر باشد. مواد، انرژی و زمان بیشتری برای رفع آن کثیفی ها لازم است که همه این موارد روی قیمت نماشویی تاثیر می گذارد.

میزان مساحت نما

هر چه مساحت نما بیشتر باشد زمان زیادتری برای تمیز کردن آن باید صرف کرد. و همچنین مقدار موادی که برای تمیز کردن مصرف می شود افزایش می یابد.

نوع نمای ساختمان

هر کدام از نماها نیاز به مواد شوینده با قیمت های متفاوتی دارد. مثلا در نماشویی کامپوزیت باید از مواد آلفا پارانکو که خیلی گران است استفاده کرد. اما در نماشویی سنگ از مواد شوینده خیلی معمولی هم می توان نما را شستشو داد.

قیمت نماشویی در تهران

برای تعیین قیمت نماشویی در تهران به جهت شستشوی نمای ساختمان عوامل بسیاری وجود دارد. که در قیمت نماشویی ساختمان موثر می‌باشند برای مثال مانند متراژ نمای ساختمان موقعیت مکان جغرافیایی نحوه شست و شو و میزان آلودگی نمای ساختمان موثر می باشد.

دلایل استفاده از نماشویی ساختمان

باعث افزایش طول عمر ساختمان می شود. پاک کردن لک ها روی نمای ساختمان مانع نفوذ رنگ های آلاینده به سطوح داخلی می شود. باعث زیبایی و درخشندگی نما ساختمان

انواع نمای ساختمان

نماشویی نمای آجری

شستشوی نمای آجری باید هر دو سال یکبار صورت بگیرید. و اگر بخواهید در دراز مدت این کار را انجام دهید جرم به سطح آجر نفوذ می کند و دیگر با دستگاه واترجت و فشار آب از بین نخواهد رفت. نمای آجری به خاطر جذب سریع گرد و غبار دچار شورابه می شود. شما می توانید با درست کردن خمیر مخصوص و زدن آنها به لبه های بالای سنگ های نما از ورود آب به نما جلوگیری کنید. و یک راه دیگر رزین زدن روی آجر ها می باشد که با این کار چند سال خیالتان راحت می شود.

نماشویی نمای کامپوزیت

در صورت عدم شستشوی نمای کامپوزیت در مدت طولانی، رسوب و جرم بخاطر آلودگی و گرد و غبار و خط و خش ناشی از تگرگ بوجود می آیید که با شستشو با واترجت هم از بین نمی رود و دیگر قابل برگشت نیست و باید از رنگ آمیزی کامپوزیت استفاده کرد.

شستشوی نمای کامپوزیت به دو صورت انجام می شود. روش اول به وسیله ابر و تی می باشد که با نرمی نما را تمیز می کنند. روش دوم از واتر جت(فشار آب خیلی قوی)استفاده می کنند. که با آن سخت ترین لکه ها و کثیفی ها از بین می رود، حتما از مواد شوینده کمتری استفاده کنید.

نماشویی کامپوزیت با طناب

معمولا کامپوزیت ها نما هایی هستند که برای داربست زدن برروی آنها از حساسیت بالایی برخوردار هستند و ما با استفاده از طناب راپل اقدام به شستشوی نمای کامپوزیت می کنیم.

نماشویی نمای سیمانی

اگر نمای سیمانی داری جرم و کثیفی زیادی باشد باید حتما از واترجت استفاده کنید و تمام نماهای سیمانی را با استفاده از واترجت جرم زدایی کرد. اگر جرم های سنگینی را از سطح نما  بخواهیم جدا کنیم باید از واترجت سه فاز استفاده کرد که نیاز به برق سه فار دارد. چون دستگاه واترجت تک فاز برای از بین بردن جرم از سطح نما کافی نیست.

پوشش بعد از نماشویی سیمانی رزین کاری و نانوشویی است. همین کار باعث ایجاد عایق کاری روی نما می شود. دوده،سیاهی و آلودگی تا مدت 5 سال به سطح نفود نمی کند.

نماشویی سنگ

نماشویی سنگ باید هر 4 سال یکبار انجام شود چون تازگی و زیبای خاصی به نمای شما می دهد.  سنگ نما را نمی توان کامل با واتر جت تک فاز شستشو کرد چون تک فاز ضعیف تر است و باید از سه فاز استفاده کرد.

نماشویی شیشه

ما تجربه چندین ساله در نماشویی شیشه فروشگاه ها و شرکتها را ، چه به صورت مکرر و چه فقط یک بار داریم. نماشویی شیشه در شرکت ما به کمک راپل انجام می شود و کار نماشویی را از بالا به پایین انجام می دهد و بدون اینکه بخواهد هزینه اضافی پرداخت کند.

شیشه های ساختمان باید هر چند وقت یکبار تمیز شوند اگه مدت زیادی تمیز نشده باشند. باید به دو صورت انجام شود، در مرحله اول با واترجت برای از بین بردن گرد و غبار روی شیشه استفاده می شود.  و در مرحله دوم بصورت دستی مواد شوینده بهمراه ابر و تی مخصوص صورت میگیرد.

نماشویی نمای چوبی

نماشویی با نمای چوبی کار خیلی حساسی است و باید در یک روز آفتابی صورت گیرد. زیرا نمای چوبی باید سریع خشک شود چون چوب ها با ضخامت پروفیل کمتر در ساختمان استفاده می شود که باعث شود به پوسته ساختمان آسیب وارد شود و این در دراز مدت خودش را نشان می دهد.

شرکت کفساب پلاس برای جلوگیری ازین اتفاق پس از نماشویی ساختمان از مواد نگهدارنده روی نمای چوبی استفاده می کند از جمله این مواد رزین و روغن جلای مخصوص که باعث زیباتر شدن می شود و نمای شما تحت تاثیر شرایط جوی و محیطی آسیب نخواهد دید.

نماشویی نمای سرامیک

اولین کاری که باید انجام داد جارو کردن و پاک کردن گرد و غبار روی سرامیک است. سپس با استفاده از مواد شوینده مناسب و دستگاه های مختلف سرامیک را خیس می کنند تا تمام قسمت ها مرطوب شود. سپس یک گالن آب را با مواد شوینده ترکیب و با دستکش پلاستیکی و عینک ایمنی سرامیک ها را شستشو می دهند.

اما اگر از دستگاه واترجت استفاده شود باید همراه آن از فرچه های که آن را داخل محلول فرو می کننف استفاده کرد. سپس بر روی سرامیک می کشند تا جرم و کثیفی ها با مواد شوینده حل شود و از بین برود. بعد از اتمام مراحل، نمای سرامیک را با آب بصورت کامل می شویند.

نماشویی نمای کنیتکس

دستگاه واترجت برای نماشویی کنیتکس استفاده می شود اما استفاده از واترجت در نماشویی کنیتکس نیازمند تبحر و دقت بالای است.

فاصله نازل خروجی از نمای ساختمان

با توجه به کثیفی و آلودگی نما و مدت زمانی که از نصب کنیتکس بر روی نما گذاشته است فاصله ی نازل خروجی از نما باید بین 60 سانتیمتر تا 110 سانتیمتر باشد.

زاویه ی نازل خروجی با نمای ساختمان

انجام آب واترجت با زوایه مستقیم بر روی نمای کنیتکس باعث صدمه زدن به نمای ساختمان و جدا شدن کنیتکس از نما می شود و نماشویی اثر مخربی بر نمای ساختمان شما خواهد گذاشت.

در این مورد هم باید با در نظر گرفتن آلودگی سطح نما ومدت زمانی که از اجرای کنیتکس بر روی نما گذشته است، زاویه ی نازل خروجی و نمای ساختمان را تنظیم نمود. این زاویه معمولا بین 30 تا 70 درجه تغییر خواهد کرد .

نماشویی نمای رومی

نماشویی رومی معمولا به توجه به نوع سنگ و سیمانی که روی آن استفاده شده و همچنین سختی و زبری نما متفاوت است. هر چه زبری و سختی نما بیشتر باشد نماشویی آن سخت تر است، زیرا حجم آلودگی و جرم روی نما زیاد است.

در نماشویی رومی باید نما کاملا شستشو داده شود تا نما عاری از هر گونه کثیفی و جرم شود. خشک شدن نما استاندارد آن 2 یا 3 روز می باشد. چون اگر نما مرطوب باشد باعث شوره زدگی نما می شود. بعد از خشک شدن با قلمو یا پیسوله مخصوص اجرا کرد و بهترین ابزار نانو پیسوله مخصوص می باشد.

انواع روش های نماشویی

نماشویی ساختمان با واتر سندبلاست

نماشویی با واتر سندبلاست به کمک دستگاه های واترجت با دور بالای آب و سیلیس انجام می گیرید. که در این نوع شستن نما دانه های سیلیس که متناسب با نوع جرم و رسوبات سطوح انتخاب می شود. به کمک فشار آب توسط دستگاه واترجت بر روی سطح نما اعمال می شود. با کمک این دستگاه چربی ها، رسوبات آهکی، آثار زنگ زدگی،رنگ و یا هر گونه جرم سنگین از نما یا سطح مورد نظر پاک می شود.

نماشویی ساختمان با واترجت

دستگاهی است که برای تمیز کردن نمای ساختمان استفاده می شود. خروج آب به کمک یه دستگاه کوچک و با سرعت خیلی زیاد صورت می گیرد.به همین خاطر آبی که از دستگاه خارج می شود، با فشار بالایی به سطوح مورد نظر بر خورد می کند.

مزایای نماشویی ساختمان با واترجت

مناسب برای سطوحی که نمی توانند به صورت مکانیکی تمیز شوند عدم آسیب رساندن به نما سازگار با محیط زیست تمام آلودگی های محلول در آب را از بین می برد جمع و جور و متحرک بودن دستگاه صرفه جویی در مصرف آب و برق ( مقرون به صرفه )

نماشویی با راپل و بدون نیاز به داربست

در واقع نماشویی ساختمان، راهکار درست و به صرفه از نظر هزینه برای ایجاد ظاهری زیبا برای نمای ساختمان است که توسط متخصصان امر نماشویی، انجام می شود.

نماشویی و شستشوی نما نیازمند تخصص، مهارت، ابزار مخصوص، متریال شستشو و همچنین تیمی مجرب است که از ابتدا تا انتهای پروژه با دقت بالا، کار نماشویی را انجام دهد. روش های مختلفی جهت دسترسی به نمای ساختمان و نماشویی وجود دارد که در اغلب موارد از نوع دسترسی با طناب می باشد.





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , نماشویی ساختمان در تهران , شستشوی نمای ساختمان با واترجت , نماشویی با راپل , قیمت شستشوی نمای ساختمان , نماشویی شیشه , شست و شوی نمای شیشه ای , نماشویی ساختمان در تهران , قیمت سندبلاست نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی،قیمت نماشویی،نماشویی ساختمان،نماشویی با راپل،نماشویی با طناب،نماشویی ساختمان بدون داربست ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: